تمام سرویس های گوگل را بشناسیم(قسمت اول)

ساخت وبلاگ

تمام سرویس های گوگل را بشناسیم(قسمت اول)

 
Google Search:

 معروفترین سرویس گوگل است که همه طرز کارشو بلدن و هر کسی میتونه ازش استفاده کنه سرویس جستجوی گوگل می باشد که برخلاف بقيه ي موتورهاي جستجوگر فقط از تبليغات متني استفاده مي كند. اين سرويس اولين سرويس گوگل بود كه تا به امروز امكانات زيادي را در خدمت كاربران قرار داده است.


Google Adsense:

این سرویس که مربوط به درآمد از طریق تبلیغات و اینترنت هست که متاسفانه توی کشور ما کار نمی کنه .این سرویس فعلا برای سایتها و وبلاگهایی کار میکنه که زبانشون انگلیسی باشه .


Google Adwords:

 درآمد از طریق کلیک کردن یا همون per click که گوگل این کارو انجام میدهد و ليست كلماتي كه در سايت شما بيشترين جستجو را داشته دنبال ميكنه و پول ميده.


Google Alerts:

 اگه  شما دچار حواس پرتی هستید باز هم گوگل به کمک شما آمده است این سرویس همانطوری که از اسمش پیداست به شما در مورد اتفاقی که خودتون در آن ثبت می کنید یک ایمیل یا SMS هشدار می فرستد البته سرویس SMS در ایران کار نمی کند من از این سرویس برای یادآوری روزهای برگرداندن کتابهای امانتی کتابخانه استفاده میکنم که خیلی به درد بخور است و حتي ميتونيد روز و ساعت رو طور دقيق بهش بدين .

 

Google Analytics:

گوگل آنالیز یکی از بهترین امکاناتی می باشد تا شما میزان بازدید وبلاگ یا سایت خودتون رو با اون بسنجید .

  

Google App’s For Your Domain :

حتما شما هم مثل من دوست داشتيد كه يك سايت روي هاست گوگل وكلا همه چيز روي گوگل باشه نه؟! اين پكيج مخصوص سايت داراها و افرادي كه از هاست استفاده مي كنند مي باشد به گفته وبگاه رسمي اين سرويس تا كنون توانسته 1 میلیون نفر را به عضويت خود درآورد كه براي يك گوگل رقم خوبي مي باشدشما سالانه با پرداخت 50 دلار امکاناتی مثل چندين آدرس ایمیل – فضاي سايت تا 25 گیگ بايت – امنیت تضمين شده و بالا بوسيله مسئولين گوگل-پایداری 99% و امكانات ديگري كه واقعا ارزش اين مبلغ كم را دارد.البته براي ما كار نمي كند پس خودتان را ناراحت نكنيد.

 

Google App Engine:

 اين سرويس ميزباني براي توسعه و ميزباني داده ها مي باشد كه بر پايه فناوري ابر داده ها مي باشد اولين نسخه ي اين سرويس در آوريل 2008 ارائه شده است گوگل App به يك سطح از منابع سيستمي استفاده ميكند اين سيستم بر اساس زبانهاي پايتون وجاوا كار ميكند اين سرويس بصورت رايگان براي هر كاربر ميزاني از پهناي باند را ارائه مي دهد مشابه اين سرويس نيز مايكروسافت ارائه مي دهد كه بعدا به آن مي پردازم ولي اين سرويس گوگل ؛ براي ايران بسته هست

 

Google Archive Search:

 آرشیوی از رخدادهای و خبرهای تمام کشورها در گوگل است برای کشور ما از سال 1940 میلادی تا الان موجود هست این سایت تمام خبرها از تمام کشورها رو درخودش ذخیره میکنه و اين يكي حتي خبرهاي ايران رو هم پشتيباني مي كند.

 

Google Base:

 این سرویس برای مقابله با سرویس EBay صورت گرفته. مربوط به خريد آنلاين مي باشد.

 

Google Blog Search:

در صورتی که اگر می خواهید دنبال موضوع خیلی خاصی باشید وبلاگها بهترین مکان برای جست و جوی شما هستند به همین منظور گوگل هم امکانی را برای شما بوجود آورده است که فقط در وبلاگها جستجو کنید.


٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : سرویس های گوگل,آشنایی با سرویس های گوگل, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 530 تاريخ : 11 ارديبهشت 1392 ساعت: 14:16

نظر سنجی

بازديد كنندگان محترم نظر شما در مورد اين وبلاگ چيست ؟

خبرنامه