آموزش افزودن منوی استارت به ویندوز ۸

ساخت وبلاگ

آموزش های کاربردی >  ویندوز

همان طور که می دانید در آخرین نسخه ویندوز یا همان ویندوز ۸ دکمه استارت از صفحه نمایش حذف شده و به جای آن کاربران مجبور به استفاده از منوی کاربری هستند.

startw8_logo_

شاید استفاده از منو یا رابط کاربری فواید زیادی داشته باشد ، اما شاید بعضی از کاربران تمایل داشته باشند با حفظ سنت های قدیمی از همان نوار استارت استفاده کنند. در این آموزش شما را با برنامه رایگان و جدید Start W8 آشنا خواهیم کرد و با استفاده از این برنامه توانایی اضافه کردن Start Menu قدیمی ویندوز را بدون هیچ تغییری در ویندوز جدید خود خواهید داشت.

چگونگی اضافه کردن منو استارت توسط برنامه Start W8

برای اضافه کردن منو استارت به ویندوز ۸ خود پس از دانلود و نصب برنامه Start W8 توسط لینک موجود در پایین همین پست در اولین اجرای این برنامه با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد. اگر دوست دارید در هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود در ویندوز ۸ همانند نسخه های قبلی ویندوز به محیط دسکتاپ وارد شوید و دیگر با صفحه شروع و یا همان Start Screen ویندوز ۸ روبرو نشوید گزینه Switch to Desktop after signing in را تیک دار کنید و بر روی گزینه Menu item از لیست سمت چپ این پنجره کلیک کنید.

 پس از مراجعه به قسمت Menu item این برنامه توانایی انتخاب گزینه‌هایی که دوست دارید به صورت پیش فرض در Start Menu ویندوز شما نمایش داده شوند را خواهید داشت. پس از انتخاب گزینه های مورد نیاز خود با کلیک بر روی دکمه OK کار نصب و پیکربندی برنامه Start W8 به پایان می‌رسد و می توانید از منوی استارت اضافه شده به گوشه‌ی نوار ابزار دسکتاپ خود استفاده کنید.

پس از نصب این برنامه دکمه Win صفحه کلید شما همانند گذشته برای باز کردن منوی استارت اختصاص می یابد و برای دسترسی به محیط Start Screen ویندوز ۸ و استفاده از App های طراحی شده برای این محیط می توانید بر روی گوشه چپ و پایین تصویر کلیک کنید. توجه داشته باشید فیلد جستجوی موجود در Start Menu اضافه شده به ویندوز ۸ شما همانند نسخه های قدیمی توانایی اجرای فرمان هایی که توسط برنامه Run قابل اجرا هستند را خواهد داشت.

سازگاری: این برنامه بر روی تمامی نسخه های انتشار یافته ویندوز ۸ قابل استفاده است.

لینک دانلود: Start W8

 

منبع :  ورد آی تی

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش افزودن منوی استارت به ویندوز ۸ , چگونگی اضافه کردن منوی استارت به ویندوز ۸ , Start W8, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 542 تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 ساعت: 14:00

نظر سنجی

بازديد كنندگان محترم نظر شما در مورد اين وبلاگ چيست ؟

خبرنامه