ایمیل مارکتینگ

ساخت وبلاگ

آموزش هاي كاربردي > اينترنت

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از جدیدترین شیوه تبلیغات در دنیای پیشرفته امروز میباشد و اکثر سایت های اینترنتی ، وبلاگ ها ، بازاریاب ها ، فروشندگان اجناس در دنیای اینترنت شرکت ها و بسیاری دیگر از این شیوه نوین جهت معرفی خود و محصولاتشان از این شیوه استفاده می کنند زیرا علاوه بر اینکه نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی فوق العاده ارزان تر است جنبه های روانی مثبت تری نیز ایجاد می کند. به طور مثال وقتی ایمیل شما مستقیما از طرف شما به شخص گیرنده ارسال شود این احساس در آن شخص به وجود می آید که به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ایمیل دریافتی بیشتر خواهد شد . و علاوه بر آن اگر گیرنده ایمیل در ارتباط با تبلیغ شما باشد.

این ایمیل ها شامل کلیه مشتریان واقعی است که از فروشگاه های اینترنتی محصولی خریده اند.

بازاریابی با ایمیل چیست؟

بازاریابی با ایمیل، شامل تمام شکل های بازاریابی است که به نحوی با پست الکترونيک مرتبط است؛ تک تک پیامهائی که ارسال می کنيد، قسمتی از عمليات مارکتينگ شما محسوب مي شود. اين پيام می تواند یک معرفي نامه، یک روزنامه، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال باشد؛ مادامیکه در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشید، در واقع کارتان را ارائه می دهید و این يعني بازاریابی هوشمندانه !

چه چیزی بازاربابی با ایمیل را به یک ابزار بسيار مؤثر در فروش بدل میسازد؟

چند جنبه وجود دارد که بازاریابی با ایمیل را به یک ابزار با کارآمدی بسيار بالا بدل ساخته است. بازاریابی با ایمیل به اصطلاح، يک فنآوری از نوع پوش (Push Technology) است؛ به جای آنکه منتظر بمانید تا مشتریانتان سایت شما را از یک فهرست یا یک موتور جستجوگر پیدا کنند، خودتان پیغامتان را برای آنها ارسال میکنید. در واقع شما خودتان زمان و محتوای پیغامتان را تعیین میکنید. ضمنا ایمیل یک ابزار قدرتمند برای تعقیب یک نامه مستقیم یا عملیات بازاریابی از راه دور(Telemarketing) است و بنابراین سرعت پاسخگوئی و بازگشت سرمایه فروش شما را افزایش میدهد. مثلأ می توانید ایمیل مستقیمی را بفرستید و بعد آنرا از طریق ایمیل یک هفته بعد دنبال کنید. یا می توانید آدرس ایمیل مشتريانتان را برای فرستادن اطلاعات اضافی و یا اضافه کردن آنها به یک پاسخ دهنده اتوماتیک درخواست کنید.

براي ارسال ایمیل باید از چه روشي استفاده کنیم؟

وقتی در اینترنت سير میکنید، ایمیل وسیله اصلی ارتباطی شماست. از خودتان بپرسید چه کسی هدف فروش شماست و ویژگیهای وي چیست؟ با زبان آنها سخن بگوئید! بدیهی است که اگر کالای شما کفشهای کتانی برای جوانان است، وسیله و روش شما با زمانی که کالای فروش شما چسب دندان مصنوعی برای شهروندان مسن است، متفاوت خواهد بود. رفتار و کردار شما بطور حرفه ای، نمايشي از کسب شماست. پس در املأ و دستور زبان دقیق باشید. هیچ چیز ناراحت کننده تر از ارسال یک پیغام پر از اشتباه برای مشتری شما نيست!

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : آموزش,اینترنت, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 660 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 17:53

نظر سنجی

بازديد كنندگان محترم نظر شما در مورد اين وبلاگ چيست ؟

خبرنامه