دانلود نرم افزار بهینه سازی سیستم متخصص

ساخت وبلاگ

System Optimize Expert 3.2.5.6

System Optimize Expert 3.2.5.6 - نرم افزار بهینه سازی سیستم متخصص

آیا تمایل دارید سیستم شما سریع تر اجرا شود؟ آیا سیستم شما هر روز افت کرده و با پیغام های خطای زیادی مواجه می شوید؟ یا از بین رفتن اطلاعات شخصی خود ترس دارید؟ و ..... ..نرم افزاری که به شما معرفی می گردد ، نرم افزار فوق العاده System Optimize Expert می باشد که دکتر حرفه ای رایانه شما خواهد بود. این نرم افزار یک برنامه بسیار قدرتمند بهینه ساز در رایانه است که تمام مشکلات کامپیوتر شما رفع خواهد شد و تا حد زیادی سرعت اجرای سیستم را بالا خواهد برد. این برنامه بسیار کم حجم بوده و در عین حال تاثیر گذاری و امکانات بالا، آن را در درجه بهترین بهینه ساز های رایانه قرار داده است. شما هم اینک می توانید برنامه System Optimize Expert این نرم افزار بهینه ساز را به راحتی و مستقیما دانلود و از بهینه سازی سیستم خود نهایت لذت را ببرید.

اسکن و تعمیر کلی

این نرم افزار به طور کلی تمام اطلاعاتی که شما در رایانه وارد کرده اید را پوشش می دهد و با حافظت تمام عیار از رایانه شما تمام خطا ها را تعمیر خواهد کرد. خطاهایی همچون: تمام ورودی های نا معتبر رجیستری، مشکلات سیستم و غیره.

بهبود وضعیت سیستم

این نرم افزار به عنوان یک پزشک برای رایانه شما عمل کرده و قادر است با تشخیص مشکلات موجود بهترین و قابل اعتماد ترین راه را برای حل موارد، انتخاب کرده و عملکرد سیستم شما را در بهترین سطح نگه می دارد.

ارایه ساده ترین عملیات

ویژگی های فوق العاده و امکانات بسیار خوب این نرم افزار باعث شده تا شما دیگر نیازی به آگاهی از علوم رایانه نداشته باشید تا بتوانید سیستم خود را بهینه سازی کنید بلکه با اجرای این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ علم خاصی به یک بهینه ساز درجه یک دسترسی خواهید داشت.

حفاظت کامل و خودکار از سیستم شما

در این نرم افزار شما حتی قادر هستید برنامه را برای زمان های خاصی تعیین کنید تا به صورت خودکار شروع به اسکن و تعمیر نماید بدون اینکه هیچ زحمت خاصی بکشید.

 

 

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی سیستم متخصص (حجم : 4.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

...

برچسب ها :  دانلود رايگان , نرم افزار بهینه سازی , System Optimize Expert 3.2.5.6

 

٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭...
ما را در سایت ٭ جزيره كاوش ٭ نرم افزار و آموزش های کاربردی ٭ دنبال می کنید

برچسب : دانلود رايگان,نرم افزار بهینه سازی,System Optimize Expert 3,2,5,6, نویسنده : admin kavosh777 بازدید : 587 تاريخ : جمعه 17 آذر 1391 ساعت: 3:51

نظر سنجی

بازديد كنندگان محترم نظر شما در مورد اين وبلاگ چيست ؟

خبرنامه